Freshly Fish lanceert visbox: vers, gezond, gemakkelijk en gevarieerd

0

Nederlanders eten gemiddeld maar vier kilo vis per jaar per persoon. Tijd om daar verandering in te brengen, vinden de Urker ondernemers Tim Brouwer, Sjoerd Ras, Hendrik Kramer en Albert Ras. Om het eten van vis toegankelijker en makkelijker te maken, introduceren zij vandaag een nieuw concept: de Freshly Fish visbox.

“De visbox is maandelijks online te bestellen en bevat verse, gemarineerde, panklare vis’’, vertelt Tim Brouwer, één van de initiatiefnemers. “De visbox is ontzettend gevarieerd, maandelijks wisselt de inhoud. Nederlanders maken daardoor niet alleen kennis met bekende vissoorten, als zalm en schol, maar kunnen ook genieten van tonijn of roodbaars. De vis is schoongemaakt en gemarineerd en kan zo de oven in geschoven worden. We hopen op deze manier Nederlanders te laten ontdekken hoe lekker, gezond en gevarieerd visproducten zijn.’’

Verser dan vers

Variatie, kwaliteit en duurzaamheid zijn drie belangrijke speerpunten van Freshly Fish. “Iedere maand stellen we een unieke visbox samen, vol verrassende visproducten in marinades, gebaseerd op keukens uit diverse landen. De vis is duurzaam gekweekt, onze Noordzeevis wordt ook duurzaam gevangen door het MDV 1 schip. De vis wordt na de vangst direct verwerkt in de visbox, de producten die onze klanten krijgen, zijn dus verser dan vers!’’

Nu met 10 euro korting!

Om de lancering van Freshly Fish feestelijk te vieren, krijgen alle klanten deze maand 10 euro korting op de visbox! Bestel nog vóór dinsdag 26 maart 2019 op www.freshlyfish.nl en profiteer van deze lanceringsactie. De visbox wordt maandelijks op een vast moment geleverd. Kijk voor meer informatie op de website van Freshly Fish

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Oeps! Reactie vergeten in te vullen?
Vul hier aub je naam in