Onderzoeksresultaten over Fairtrade Week en Keurmerken

0

Tijdens de Nationale Fairtrade Week zetten bedrijven, winkels, gemeenten en vele vrijwilligers zich in voor Fairtrade producten en producenten. Fairtrade staat voor eerlijke handel, waarbij gelijke rechten voor producenten uit ontwikkelingslanden centraal staan. De Foodservice Community deed onderzoek naar de Nationale Fairtrade Week en het gebruik van keurmerken in het algemeen. Benieuwd naar de onderzoeksresultaten? Klik dan op de onderstaande afbeelding en download de PDF met alle inzichten.

Over Foodservice Community

De Foodservice Community is een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Het doel is om snel, makkelijk en betaalbaar in contact te komen met foodprofessionals in de segmenten Restaurants, Cafetaria’s en/of Bar-Cafés om inzicht te krijgen in hun behoeftes. Ben jij ook een beslisser binnen één van deze segmenten en wil jij ook jouw mening geven over relevante thema’s voor jou en je bedrijf?

Word dan lid van Foodservice Community en meld je direct even aan via deze link.