Onderzoeksresultaten over horeca beurzen en motivatie beursbezoek

0

Horeca beurzen zijn er natuurlijk niet alleen voor de leuk en efficiency om te bezoeken. Sterker nog, 71% procent van restauranteigenaren en cafetaria ondernemers gaan bewust naar horeca beurzen om in contact te komen en deals te maken met fabrikanten waar ze al wel of juist nog geen zaken mee doen. Maar wat zijn de concrete verschillen qua motivatie voor een beursbezoek tussen restauranteigenaren en cafetaria ondernemers? De Foodservice Community deed onderzoek naar de motivatie voor beursbezoek door restauranteigenaren en cafetaria ondernemers en hebben 148 beslissers uit dit segment gesproken. Benieuwd naar de ontvangen onderzoeksresultaten? Klik dan op de onderstaande afbeelding en download de zeer uitgebreide presentatie!

Over Foodservice Community

De Foodservice Community is een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Het doel is om snel, makkelijk en betaalbaar in contact te komen met foodprofessionals in de segmenten Restaurants, Cafetaria’s en/of Bar-Cafés om inzicht te krijgen in hun behoeftes. Ben jij ook een beslisser binnen één van deze segmenten en wil jij ook jouw mening geven over relevante thema’s voor jou en je bedrijf?

Word dan lid van Foodservice Community en meld je direct even aan via deze link.