Onderzoeksresultaten omgaan met Allergenen in de Horeca

0

Steeds meer consumenten hebben specifieke dieeteisen en/of -wensen. Sinds December 2014 zijn alle horecabedrijven dan ook verplicht om allergeneninformatie te melden, hetzij schriftelijk of mondeling. De Foodservice Denktank deed onderzoek naar Allergenen in de Horeca en vroeg aan 52 beslissers uit het restaurantsegment en 73 beslissers uit het cafetariasegment hoe zij omgaan met allergenen binnen hun bedrijf. Benieuwd naar de onderzoeksresultaten? Klik dan hier en download de whitepaper voor alle resultaten!

Over Foodservice Denktank

De Foodservice Denktank is een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Het doel is om snel, makkelijk en betaalbaar in contact te komen met foodprofessionals in de segmenten Restaurants, Cafetaria’s en/of Bar-Cafés om inzicht te krijgen in hun behoeftes. Ben jij ook een beslisser binnen één van deze segmenten en wil jij ook jouw mening geven over relevante thema’s voor jou en je bedrijf?

Word dan lid van Foodservice Denktank en meld je direct even aan via deze link.