Onderzoeksresultaten over Alcoholvrije Dranken in de horeca

0

Wist je dat ruim 96% van de ondervraagden de opkomst van alcoholvrije dranken in de horeca als een goede ontwikkeling ziet?! De Foodservice Denktank deed onderzoek naar de opkomst van alcoholvrije dranken in het bar, café en restaurantsegment en maakte een rapport van de resultaten. Benieuwd naar de onderzoeksresultaten? Klik dan hier en download de whitepaper voor alle resultaten!

Over Foodservice Denktank

De Foodservice Denktank is een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Het doel is om snel, makkelijk en betaalbaar in contact te komen met foodprofessionals in de segmenten Restaurants, Cafetaria’s en/of Bar-Cafés om inzicht te krijgen in hun behoeftes. Ben jij ook een beslisser binnen één van deze segmenten en wil jij ook jouw mening geven over relevante thema’s voor jou en je bedrijf?

Word dan lid van Foodservice Denktank en meld je direct even aan via deze link.