Onderzoeksresultaten over Opkomst van High-end Fastfood

0

Consumenten zijn steeds vaker op zoek naar beleving en kwaliteit wanneer er buitenshuis wordt gegeten. Het cafetariasegment kan zich hierin onderscheiden door het aanbieden van high-end fastfood, ook wel Haute Friture genoemd. De Foodservice Denktank deed onderzoek naar de opkomst van High-end Fastfood en in welke mate High-end Fastfood een rol speelt binnen de cafetariamarkt. Zo bleek onder andere dat 19% procent van de cafetariabeslissers niet bekend te zijn met het begrip. Benieuwd naar de onderzoeksresultaten? Klik dan hier en download de whitepaper voor alle resultaten!

Over Foodservice Denktank

De Foodservice Denktank is een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Het doel is om snel, makkelijk en betaalbaar in contact te komen met foodprofessionals in de segmenten Restaurants, Cafetaria’s en/of Bar-Cafés om inzicht te krijgen in hun behoeftes. Ben jij ook een beslisser binnen één van deze segmenten en wil jij ook jouw mening geven over relevante thema’s voor jou en je bedrijf?

Word dan lid van Foodservice Denktank en meld je direct even aan via deze link.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Oeps! Reactie vergeten in te vullen?
Vul hier aub je naam in