Paardekooper wil met nieuwe winkel klanten inspireren

0

De nieuwe winkel van Paardekooper moet een beeld geven van de toekomstige shopbehoeften van zakelijke afnemers. Op 29 mei jongstleden vond de feestelijke opening plaats in Rotterdam. De shop biedt nog meer ruimte voor presentatie en inspiratie en versterkt de koppeling tussen on- en offline.

Het nieuwe Store-concept biedt ook meer ruimte voor persoonlijk advies. En om zoveel mogelijk gasten de gelegenheid de shop te bekijken is er vanaf 7 juni tot en met 14 juni een speciale feestweek. Joy Alleblas, Projectmanager Store 2.0: “We presenteren vernieuwende en toekomstbestendige verpakkingsconcepten die inspelen op de actuele consumentenbehoefte en marktontwikkelingen. Zo vind je in de nieuwe Store een uitgebreid assortiment duurzame verpakkingsconcepten, maar bijvoorbeeld ook maatwerk verpakkingsconcepten waarin de verpakking fungeert als een onderscheidende marketingtool.”

Omnichannel

De nieuwe formule verbindt de fysieke winkel met de webshop. Paardekooper heeft de afgelopen maanden ook fors ingezet op het verbeteren van de webshopfunctionaliteiten. In de nieuwe Paardekooper Store zijn on- en offline volledig op elkaar afgestemd.

Toekomst

De komende jaren worden ook de andere Stores getransformeerd tot Store 2.0, waarvan Store Amsterdam Duivendrecht de eerste is. Deze vestiging zal verhuizen naar een locatie in dezelfde straat. Het streven is om deze winkel in september te openen.

BRON: Vakblad @FoodClicks