Nieuwe campagne Crystal Clear

0

Crystal Clear start volgende week een nieuwe merkcampagne. In de campagne  “Vertrouw op jouw Smaak” worden vrouwen aangemoedigd te vertrouwen op hun eigen smaak.

Crystal Clear werd in het jaar 2000 van Hero gekocht door Vrumona en is in 20 jaar tijd verzesvoudigd in volume en omzet. In 2018 nam het volume toe met 9%. Hoewel het merk zich primair richt op vrouwen is maar liefst 40% van de drinkers een man.

Nalini Bhagwandin, brandmanager van Crystal Clear over de nieuw campagne: “Wij maken onderscheid in onze kernboodschap. Zo willen we above-the-line de nadruk leggen op het emotionele aspect van het merk, “Vertrouw op jouw Smaak”, en below-the-line, op de winkelvloer, juist meer op de functionele aspecten “Vol van Smaak en toch maar 1 calorie.” Juist die lage calorische waarde is voor veel consumenten een belangrijke argument om het merk te kopen. “Veel consumenten associëren frisdrank met weinig calorieën namelijk niet altijd met een goede smaak. Wij waren een van de eerste frisdranken met lage calorieën met juist een volle smaak”, aldus Bhagwandin.

BRON: Vakblad @FoodClicks