Vrumona

0

Vrumona heeft een rijk verleden vol vakmanschap. In de afgelopen 70 jaar heeft Vrumona zich ontwikkeld tot een innovatieve organisatie.

Als ondernemer heeft u te maken met snel veranderende wensen van de hedendaagse consument. Uw gasten maken steeds bewustere keuzes en verwachten naast kwaliteit ook verrast te worden. Wij geloven in “samen ondernemen” door te blijven vernieuwen. Of u nu een restaurant, een hotel of een snackbar heeft. We richten ons op drie gebieden; Genoeg, Goed en Gevarieerd. Zo willen wij dé innovatieve dorstlesser zijn met gezondere en gedurfde keuzes voor iedereen.

Naast de traditionele horeca markt is Vrumona ook actief in catering, petrol en convenience. Deze verkoopkanalen staan onder druk, maar ons marktaandeel is de afgelopen jaren gestegen. Een uitstekende prestatie die het resultaat is van de versterking van onze partnerships met alle lagen in de keten: van klant tot groothandel. Onze out-of-home trade marketeers en verkoopteams hebben de focus gelegd op een specifieke strategische aanpak om te voldoen aan de behoeften van elke klant. Geen homogene benadering, maar tailor made. Daarnaast biedt ons assortiment met een gezondere keuze voor elk dorst natuurlijk net wat meer kansen in een veranderende markt.

Horeca
Binnen het horeca kanaal onderscheiden wij een aantal subkanalen: Hotels, restaurants, café/bar en sportkantines. Wij denken graag met u mee over het ideale frisdrankassortiment en welke zichtbaarheidsmaterialen u het meest gaan helpen om meer te verkopen. Daarnaast kunnen wij verschillende middelen inzetten om u en uw ondernemers te ondersteunen. Denk hierbij aan mystery guest visits, master classes, maar ook kunnen wij u helpen met personeelskleding en drukwerk.
Apparatuur

Goede verkoop gaat verder dan het bieden van een kwalitatief assortiment. Dat vraagt ook om de juiste middelen en ondersteuning. Vrumona biedt u kwalitatieve apparatuur die niet alleen uw frisdranken.

Meer weten? Klik dan hier voor meer informatie of neem nu direct contact op. 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Oeps! Reactie vergeten in te vullen?
Vul hier aub je naam in